Mee kunnen bewegen met veranderende omstandigheden in de markt is een competentie die elke organisatie in bepaalde mate moet hebben. Denk aan de financiële sector met strenge regelgeving rond transparantie en PSD2, provisieverboden en geschonden vertrouwen van consumenten. Of de overheid, waar grote verschuivingen van verantwoordelijkheden in de keten spelen, rond decentralisaties in de omgevingswet. Maar hoe creëer je wendbaarheid en hoe zet je wendbaarheid strategisch in? Wat is de wisselwerking tussen cultuur en strategie? En hoe kun je anticiperen op veranderingen in consumentenbeleving of regelgeving?

Centraal in onze aanpak staat het bedrijfsmodel. Dat moet iedereen kennen en begrijpen. Van daaruit kan marketing het vertalen in de juiste campagnes, architecten kunnen aan het fundament werken, IT kan zorgen voor de juiste onderliggende diensten. Wij zorgen er voor dat alle betrokkenen vanuit een visie en beeld elkaar versterken in de realisatie van een duurzame dienstverlening.

  • play
    {{video.data.title}}