Samen ontwerpen voor de klant

KISD

Effectief innoveren kan niet zonder een goed beeld van wat de klant wil. Maar hoe breng je dat beeld naar binnen? Hoe werkt het door in het business model? Welke veranderingen in je dienst of product is het gevolg?

Vanaf april starten we met KISD – Kit voor Innovatie en Service Design – waarin we een toolkit ontwikkelen die er voor zorgt dat de mensen bij je organisatie effectief diensten kunnen ontwerpen, met de gebruiker centraal. Tools die helpen om een klant beter te begrijpen, die je inspireren met slimme verdienmodellen of die je helpen je business model niet alleen te beschrijven maar ook kritisch door te lichten.
Het is de combinatie van een op jouw organisatie toegespitste toolkit, een in-house opleidingstraject dat daar bij past, verankerd door het direct samen toe te passen. Daarnaast organiseren we twee KISD dagen waarin je geïnspireerd wordt door verfrissende doeners en toepassingen bij andere organisaties die met KISD starten. Een aanpak op maat voor jouw organisatie, passend bij jouw mensen, gericht op jouw klanten.

Wil je ook je eigen gepersonaliseerde toolkit? Klik hier voor meer informatie of neem contact op met Ruud Kosman.

Leave a Reply