Organisaties moeten vernieuwen om relevant te blijven of om te groeien. Tijdig inspelen op behoeften van klanten en burgers en de ontwikkelingen van deze tijd. Dat geldt voor bedrijven en voor publieke organisaties. In je bedrijfsmodel beschrijf je welke waarde je voor klanten creëert en hoe je dat realiseert. En natuurlijk hoe je daarmee je geld verdient. Inspelen op verandering betekent daarom innoveren van je bedrijfsmodel. Onderzoek laat zien dat partijen die actief met innovatie bezig zijn meer succes hebben.

Wij adviseren over de toekomst van jouw bedrijfsmodel. Over de kansen van digitale innovatie. We doen dat met kennis van zaken, met creativiteit en met inzet van allerlei praktische maar bewezen tools als de bedrijfsmodel stresstest. Veelal gedreven door digitale innovatie maar in de wetenschap dat nieuwe technologie alleen niet zaligmakend is. Altijd samen met jou en soms met anderen. Grondig en gericht op duurzame versterking van je bedrijfsmodel.

  • play
    {{video.data.title}}

"Dankzij de bedrijfsmodel stresstest weten we waar onze focus moet liggen."

Simon Bosschieter, CEO Holland Container Innovations

Samen met de TU Delft en zeven Europese partners hebben we een portal voor bedrijfsmodel innovatie ontwikkeld, Businessmakeover.eu. De portal bevat allerlei handige en bewezen tools voor jouw bedrijfsmodelinnovatie. En geeft antwoord op de typische ondernemersvragen als: hoe leer ik mijn klanten kennen? hoe ontwerp ik een goed bedrijfsmodel? hoe weet ik of mijn bedrijfsmodel toekomstvast is?

BusinessmakeoverLogo_final.png

Gerelateerd